0
post

مسابقات فیفا 22 آنـلایـن

انتخابی جایزه بزرگ 100 میلیون تومانی

مای فیفا کلاب همانند تابستان سال های گذشته امسال هم مسابقات فیفا را با جایزه 100 میلیون تومانی برای نفرات اول تا سوم پیگیری میکند تا گام محکم تری در مسیر برگزاری های بازیهای الکترونیک برداشته باشد.

طی دو هفته ای که گذشت مسابقات آفلاین یا همان حضوری در 13 شهر از سرتاسر کشور در مراکز بازی مختلف برگزار شد و 64 نفر از بین بیش از 500 بلیط فروخته شده توانستند جواز حضور در فینال تهران (در تاریخ 11 شهریور ماه 1401 برگزار میشود) را کسب کنند.

از آنجایی که بسیاری از علاقه مندان این رشته ورزشی پرشور موفق به حضور در مسابقات مقدماتی شهری به دلایل مختلف از جمله دور بودن مسیر و سکونت در شهرهایی غیر از 13 شهر مراحل مقدماتی نشدند ، مای فیفا کلاب تصمیم گرفته تا تعداد محدودی سهمیه را از بخش مسابقات آنلابن برای حضور در فینال اختصاص دهد . این بدین معناست که شما میتوانید در بخش آنلاین مسابقات شرکت کرده و در صورت برنده شدن و رسیدن به مراحل پایانی سهمیه مستقیم برای حضور در فینال نهایی (حضوری) جایزه 100 میلیونی را بذست آورید.

برای اطلاع از نحوه برگزاری مسابقات و دانستن تمامی جزییات از جمله قوانین رقابت های آنلاین و زمان برگزاری اینجا کلیک کنید.

همچنین می توانید ما را از صفحه ی اینستاگرام دنبال کنید. ضمنا میتوانید به پشتیبانی 24 ساعته ما از طریق واتس اپ پیام ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنند

 

روابط عمومی MYFIFACLUB.COM

خطا

برای ثبت دیدگاه ابتدا میبایست وارد حساب کاربری خود شوید