0
post

نحوه برگزاری مسابقات آنلاین

مسابقات آنلاین چی هست؟

در کنار بخش آفلاین که دو یا چند پلیر در کنار هم به رقابت میپردازند بخش آنلاین نیز وجود دارد و شما این قابلیت را دارید که با حریف خود در هر جای دیگری در دنیا بازی کنید برای اینکار هم باید اکانتی از طریق کنسول و یا وبسایت کنسول مورد نظر داشته باشید و هم PS Plus به مدت زمان دلخواه به آن اکانت اختصاص دهید. شرح جزییات الفبای فیفای آنلاین در مقاله ای جداگانه شرح داده خواهد شد.

چطور در مسابقات آنلاین مای فیفا شرکت کنم؟

در صورتی که شرایط دسترسی به بخش آنلاین فیفا را دارید پس میتوانید همین الان بلیط ورودی مسابقات را به تعدادی که مایل هستید خریداری کنید. اما قبل از آن باید بدانید که مسابقات آنلاین طبق اصول و قوانین خاصی برگزار میشود پس باید ابتدا آگاهی کاملی از آن داشته باشید.

شرکت کنندگان گرامی باید توجه داشته باشند که در هنگام ثبت نام می بایست آدرس اکانت خود را وارد کنند تا در هنگام ارائه جدول بتوانند آدرس اکانت حریف خود را مشاهده کنند. نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که تمامی مسابقات آنلاین در روزهای کاری هفته از ساعت 18:30 به بعد پیگیری میشود و در روزهای تعطیل نیز از ساعت 11 صبح آغاز می گردد.

اکانت ادمین (داور) مسابقات آنلاین بر روی کنسول پلی استیشن mfciran هست که تمامی شرکت کنندگان موظف هستند که این آی دی را به فرند لیست خود اضافه کنند تا بتوانند نتایج و مکالمات با ادمین مسابقات را از این طریق اعلام کنند.

نکته مهم دیگر وقت شناسی در زمان برگزاری مسابقات هست . در صورتی که تاخیر کنید و یا نسبت به هماهنگی با حریف خود برای تعیین زمان بازی تعلل بیش از حد داشته باشید بازنده آن رقابت خواهید بود.

اما رقابت این دوره دو تغییر نسبت به مسابقات قبلی مای فیفا دارد که اولین آن مربوط به نحوه قرعه کشی و جدول بندی آن است بدین صورت که تمامی بلیط های بیش از یک عدد در جداول جداگانه قرار داده خواهند شد و دومین آن این است که در صورت برنده شدن نمیتوانید از باقی بلیط و یا بلیطهای خود استفاده کنید.

لطفا تمامی قوانین و جزییاتی که باید در هنگام مسابقات آنلاین در نظر داشته باشید را قبل از آغاز تورنومنت مظالعه بفرمایید.

ضمنا می توانید ما را از صفحه ی اینستاگرام دنبال کرده و یا به پشتیبانی 24 ساعته ما از طریق واتس اپ پیام ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنند

 

روابط عمومی MYFIFACLUB.COM

 

خطا

برای ثبت دیدگاه ابتدا میبایست وارد حساب کاربری خود شوید