0
post

راهنمای شرکت در مسابقات

 

چطور میشه در مسابقات شرکت کرد؟

نخستین سوالی که برای علاقه مندان در هنگام دیدن تبلیغات مسابقات پیش می آید این است که شرایط کلی این رویداد ها از جمله زمان و مکان، نحوه ی ثبت نام و قوانین مسابقات چیست؟ در این قسمت به صورت خلاصه و تیتر وار به برخی از آنها پاسخ می دهیم.

برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ مای فیفا کلاب ابتدا باید اطمینان حاصل فرمایید که آیا شرایط حاضر شدن در محل مسابقات مقدماتی را دارا هستید یا خیر. همانطور که قبلا هم گفته بودیم مسابقات مقدماتی در چندین شهر برگزار میشود.

قدم بعدی ثبت نام در مسابقات هست که از طریق همین وبسایت انجام میشود . تنها کافی ست که به منوی رویدادها بروید و شهر مورد نظر را انتخاب کرده و پس از انتخاب تعداد بلیط دلخواه ( سقف حداکثر سه بلیط) ثبت نام خود را تکمیل کنید.

پس از تکمیل ثبت نام در صورتیکه هنوز زمان و مکان دقیق مسابقات مشخص نشده بود ، منتظر ارسال پیامک و اطلاع رسانی مای فیفا کلاب بمانید و یا پیگیر اخبار وبسایت و صفحات اجتماعی باشید . همچنین قوانین بازی را که در قسمت وبلاگ نیز قابل مشاهده هست مطالعه بفرمایید.

شما می توانید از طریق پشتیبانی نیز سوالات و مشکلات خود را بیان کنید. همچنین در منوی سوالات متداول نیز به پاسخ پرسش های خود برسید.

 

روابط عمومی MYFIFACLUB.COM

  • avatar

    ایلیا کوشا11 مرداد 1401 در 02:14

    سلام . الان هم میشه در مسابقه تهران شرکت کرد ؟

  • مای فیفا کلاب

    مای فیفا کلاب12 مرداد 1401 در 10:56

    خیر متاسفانه 6 مرداد آخرین فرصت ثبت نام بود

خطا

برای ثبت دیدگاه ابتدا میبایست وارد حساب کاربری خود شوید