0
post

پنجمین جایزه بزرگ مای فیفا

همانند دو سال گذشتبه مای فیفا مسابقات سراسری جایزه بزرگ خود را برای فیفا 22 نیز برگزار خواهد کرد اما این دوره تفاوت هایی با چهار دوره قبلی دارد  . از جمله  آن می توان به جایزه 100 میلیون تومانی اشاره کرد که برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده است.

همچنین پنجمین دوره این بازی ها در بیش از ده شهر پیگیری میشود که به شهرهای تهران ،مشهد، اصفهان ، شیراز و اهواز می توان اشاره کرد.

همچنین زمان برگزاری این مسابقات به غیر از تعداد اندکی از شهر ها که در اواسط بهار برنامه ریزی شده، در اواخر تیرماه و مرداد ماه 1401  خواهد بود .

روال مسابقات به دنبال دوره های قبلی ایتدا به صورت دو مرحله ای می باشد به این صورت که بازیکن ها ابتدا در شهر خود مرحله ی مقدماتی را سپری کرده و در صورت کسب سهمیه به مرحله فینال راه پیدا می کنند.

فینال پنجمین دوره ی مسابقات مای فیفا برخلاف دوره قبلی که در اصفهان پیگیری شده بود، در تهران برگزار خواهد شد و زمان آن همانند سال های گذشته هفته ی نخست شهریور می باشد.

احتمال برگزاری انتخابی آنلاین برای کسانی که امکان حضور در انتخابی های آفلاین را نداشته باشند نیز وجود دارد. 

برای اینکه در جریان چزییات بیشتر برای شرکت در مسابقه جایزه بزرگ مای فیفا قرار بگیرید می توانید ما را از طریق وبسایت و صفحه ی اینستاگرام دنبال کنید. همچنین میتوانید به پشتیبانی 24 ساعته ما از طریق واتس اپ پیام ارسال کنید.

 

روابط عمومی MYFIFACLUB.COM

خطا

برای ثبت دیدگاه ابتدا میبایست وارد حساب کاربری خود شوید